Rygtræningsforløb

Jeg tilbyder forskellige ryghold til både forskelligt temperament og behov. Læs nærmere her hvilket hold der passer dig:

  • Specialiseret rygtræningsforløb (60 min x 8): Intense rygforløb hvor du er i fokus. Max 8 deltagere så jeg har tid til dig og til at graduerer træningen, så den passer din ryg og dit niveau. Holdet er med fokus på at hjælpe dig i gang med at træne hjemme på egen hånd. Med forløbet følger forundersøgelse og personligt træningsprogram og midtvejsvurdering, samt mulighed for løbende vejledning og guidning.
  • Senior morgen ryghold (60 min x 8): For dig der er +60 og gerne vil sørge for at fokusere din træning på bevægelighed og smidighed, sammen med de små muskler omkring der støtter og stabiliserer dine led. Hvis du har begyndende slidforandringer, er det en super relevant træning. Træningen er med til at reducere smerte og gøre din bevægelighed og funktion bedre i dagligdagen. Der er fokus på hygge, fællesskab og vi slutter af med kaffe.
  • Nakke og ryg - Frokosthold (30 min x 4) kl 12-12.30: En nem og hurtig og uforpligtende måde at få trænet din nakke og ryg for dig, der har mulighed for en træning i frokostpausen. Der er plads til et pusterum din hverdag og et godt grin. Der er fokus på generelle gode øvelser for din krop med fokus på styrke og stabilitet omkring din rygsøjle, den gode kropsholdning og give dig gode vaner med på vejen. Vi kommer omkring hele kroppen, men med fokus på nakke og ryg. Man tilmelder sig kun for 4 gange af gangen og der er løbende tilmelding, så det passer ind i den travle hverdag. Du kan tilmelde dig for 4 uger, når det passer dig.
  • Individuel træning: Hvis du føler et behov for individuel træning, er der mulighed for det. Det kan være mig, der coacher dig og hjælper dig igennem programmet fra gang til gang. Det kan også være du hellere vil træne selv med et program jeg har skræddersyet til dig. Vi kan følge op på programmet og din træning en gang hver 14./30. dag afhængigt af dine behov og ønsker.

Se de næste holdforløb